חברי מועדון? נהנים מהנחות, צוברים נקודות, ומקבלים מתנות! התחברות/הצטרפות

הקיץ הישראלי של האקו-שיק העולמי

חדש וחם בעולם האקו-שיק !

קיץ 2016 החל באופן רשמי והביא עמו קולקציות אקו-שיק חדשות ומרעננות. שלל פריטים אופנתיים עדכניים המשלבים את היופי והאיכויות של ייצור בר-קיימא, מודעות סביבתית וחברתית, חומרי גלם טבעיים או ממוחזרים ועוד ערכים שאנחנו מעריכות.

נראה שהקיץ הזה הולך להיות חם מהרגיל וכיאה לעונה הלוהטת יש לנו פריטי אופנה צבעוניים, אווריריים, נוחים וחופשיים.

אאוטפיטים עדכניים לקיץ 2016

בקיץ הזה חשוב לנו במדאו-אקו שיק לחזק את הקו המנחה שלנו התומך בעולם טוב ויפה יותר! עולם כזה מעניק שילוב יחודי בין ערכים מוספים אקולוגיים לבין שיק עדכני ועיצוב אופנתי. לכן הפריטים המיובאים בקולקציות החדשות מגיעים ממגוון מקומות אקזוטיים בעולם וממותגים אירופאיים הדוגלים בשיטות ייצור בר-קיימא ובעשייה חברתית וסביבתית יפה, מתחשבת ומודעת יותר.

השיק האופנתי העדכני בא לידי ביטוי בבחירת פריטים בעלי צבעים עזים ועיצובים מקוריים, שגם מתאימים למזג האוויר ולחום הישראלי, ולהעדפות של הלקוחות הנאמנות שלנו, כפי שלמדנו להכיר לאורך השנים.

מגוון הקולקציות החדשות לקיץ נחתו בחנות הדגל שלנו במתחם שוק הפשפשים ביפו, ומיד נשות מדאו אקו-שיק החלו ביצירת אאוטפיטים עדכניים! בלהט המדידות הן יצאו לבלות ברחבי שוק הפשפשים, כשהן לובשות ועונדות כמובן את האקו-שיק החדש והקייצי.

התגובות היו מיידיות, המבטים והמחמאות שקיבלנו הוכיחו לנו שבחרנו כל כך נכון וגרמו לנו לרצות לשתף את האאופיטים החדשים בסדרת צילומים… אז זרמנו עם ההרגשה וכך נוצרה לה הפקת קיץ קטנה, טבעית וכייפית… עם מגוון של Look & Style שתוכלו למצוא ולאמץ לכן במגוון מידות וצבעים נוספים בחנות הדגל שלנו ברחוב רבי פנחס 13, בשוק הפשפשים ת”א-יפו. אגב, חלק מהפריטים תוכלו גם למצוא ולהזמין כאן בחנות האונליין שלנו

MADEO news1

בשורת האקו-שיק של הקיץ שייכת ללא ספק לשילוש הקדוש של העונה שהוא Must בכל מלתחה : הכפכפכים, הכובעים ומשקפי השמש.

כן כמובן, קולקציות בגדי האקו-שיק לקיץ שעשויות 100% כותנה נושמת ואוורירית גם נכללות ברשימה ואיך אפשר בלי התיקים או הקלאצ’ים המהממים… אבל בכל זאת החום הישראלי מכריע אותנו ונתן את הטון ולכן לא נעיז לוותר על השילוש הלוהט הזה, שמסדר אותנו מכף רגל ועד ראש!

מכף רגל : הכפכפים של Batucada עושים לנו את הקיץ

כפכפי הקיץ ונעלי הבלרינה / בובה של Batucada צרפת כבר הפכו לפריט החם של הקיץ ! מדאו אקו-שיק מייבאת אותם לישראל באופן בלעדי ומאז שהן נחתו כאן הם פשוט נחטפים… משהו בשילוב המקסים שבין העיצובים הכיפיים בהשראת תכשיטי הקעקוע של Batucada לבין מגוון הצבעים המדליקים (הקלאסיים או אלו העזים) לבין האיכות שמבטיחה נוחות מירבית כל העונה והערך האקולוגי שלהן כמובן, כל אלו מבדלים אותם מכפכפי הגומי הרגילים וכפות הרגליים המזיעות… כי הכפכפים האלו מעניקים שיק-אופנתי ומגע נוח ונעים במיוחד, והם גם שומרים על כפות הרגליים בריאות ויפות 🙂

Batucada Flip-Flops

בקיץ הזה ייבאנו מלאי חדש של דגמים המתאימים לסטייל ולאקלים הישראלי ויש גם דגמים שכבר נכנסו למכירת סוף מלאי במבצעים שמחים… אז אם גם אתן חושקות להוסיף אותן למלתחת הקיץ שלכן תוכלו למצוא את המגוון העדכני ולהזמין גם כאן בחנות האונליין -בקליק

ועד ראש : הכובעים של Le Voyage en Panier לקיץ מושלם

חומרים טבעיים, עבודות יד מכל העולם ואופנת קיץ – כל אלה מאפיינים את המוצרים של החברה הצרפתית! מדאו אקו-שיק בחרה לייבא את הכובעים היפהפיים שבעינינו הם פשוט מושלמים… כל כך הולמים את הקיץ הישראלי, מגנים על הראש ותמיד מוסיפים טאצ’ והופכים כל אאוטפיט למושלם.

כובעים Le Voyageהכובעים עשויים מראפיה טבעית וצבועים בצבעים טבעיים בעבודת יד. בקולקציה תמצאו מגוון דגמים וצבעים לנשים בכל גיל. אותם תוכלו לרכוש בחנות הדגל שלנו וגם כאן – בחנות האונליין – בקישור זה.

אגב, בנוסף לכובעים יש בחנות הדגל שלנו גם את התיקים המדליקים מבית אותו המותג, בצבעי קיץ מהממים.

Le Voyage en Panier

ולסיום השילוש הקדוש הזה והשלמת כל לוק קייצי, איך אפשר בלי…

משקפי השמש של NS Wood Collection – הנוסחה המושלמת לקיץ

קולקציית קיץ חדשה, איכותיות וכובשת פרי פיתוח ישראלי ! אנחנו כל כך שמחים לארח את המותג המקסים הזה בארסנל המותגים של מדאו-אקו שיק. כי משקפי שמש הם כמובן ה Must הגדול של הקיץ, אבל באמת שבמקרה זה מדובר בנוסחה יוצאת דופן ומנצחת !

המסגרות הללו עשויות משאריות עצים דחוסים, דבר המאפשר להן לשמור על איכותן לאורך זמן ובו זמנית גם מונע כריתת עצים לשווא! הכל למען איכות הסביבה 🙂

תוסיפו לזה את העדשות האיכותיות, המספקות 100% הגנה מקרינת UV ! את העובדה שאלו משקפי פולורייזד איכותיות באישור מכון התקנים, יחד עם השילוב של העיצוב הייחודי בסגנון אורבני ומגוון גדול של דגמים… כל אלו כבר הפכו אותם לדבר הבא וללהיט החם של הקיץ!

NS wood Colection

עוד פריטי אקו-שיק מעוצבים ואופנתיים, מחכים לכן אצלנו…

אנחנו במדאו אקו-שיק מקוות שנהניתן גם מהפוסט הזה בבלוג ‘עולם האקו-שיק’ שלנו !

תוכלו לבקר ולהתעדכן בכל עת בפריטים חדשים בחנות האונליין שלנו וגם בפייסבוק כאן.

נשמח לארח אתכן למדידות והתאמות אישיות בחנות הדגל היפה שלנו השוכנת ברחוב רבי פנחס 13, ת”א-יפו. טל: 03-5346342

בכל שאלה ובקשה תוכלו להגיב כאן לפוסט וגם לפנות אלינו – בטופס זה.

כל שיתוף ותגובה מתקבלים כאן בברכה 🙂

שיהיה קיץ אקו-שיק נעים, אופנתי ומרגש !

תפריט נגישות
Instagram