חברי מועדון? נהנים מהנחות, צוברים נקודות, ומקבלים מתנות! התחברות/הצטרפות

מסע לעולם האקו-שיק

איך הכל התחיל ?!

כמו בכל מסע הכל מתחיל בצעד ראשון, בביקור אקראי בחנות בניו-יורק בה התגלה תיק אקו-שיק מהמם של Escama Studio, שהצית את אהבת האקו-שיק בליבה של מירונה קורן (לימים הבעלים של “מדאו אקו-שיק”).

עד אז מירונה היתה אדריכלית ומעצבת וככזו תשומת הלב לחומרי גלם יחד עם המודעות לשפה עיצובית עדכנית ויחודית היו פרי לחמה. מאותו הרגע החל סיפור האהבה שהוביל לחיפוש אינטנסיבי ומרתק אחר מותגי אקו-שיק איכותיים בכל העולם ולצלילה לעומקו ויופיו של עולם האקו-שיק, המתפתח בעולמנו בקצב מסחרר.

dl_leda02

המסע לעולם האקו-שיק ולעולמות התוכן הנלווים לו הביא לגילויים ותובנות שמחברות בין אסטתיקה, יצירתיות, קידמה ואנושיות.

קדמה לכך התובנה שאפשר להיות אופנתיות, אסתטיות ועדכניות ויחד עם זאת לא לפגוע בעולם או בסביבה אלא להיפך, להגדיל את המודעות, האיכפתיות, השאיפות והרצון בעולם טוב יותר!
עולם האקו-שיק הוא לא רק הבטחה לעולם טוב יותר הוא המימוש של דרך המשי שנרקמת בין חזון לבין מוצרים שימושיים יומיומיים, בין אהבה לסטייל לבין האנושיות והאחריות שלנו לסביבה ולחברה.
אחד הגילויים במסע זה הוא שבכל רכישה יומיומית שלנו של תיק, תכשיט, נעליים, בגדים, או פריטים לעיצוב הבית וכד’, אנחנו בהכרח בוחרות אם להעלים עין או להיות מודעות ואמיתיות. יש לנו יכולת בחירה בין פריט שמיוצר תוך פגיעה בסביבה או בייצור שיש בו ניצול אוכלוסיות חלשות, לבין פריט שהוא לא פחות עדכני ואופנתי, שמיוצר מחומרים חילופיים שהם ידידותיים לסביבה, אורגניים או אקולוגיים מטבעם… או פריטים שמיוצרים תוך הקפדה על סחר הוגן, תמיכה בקהילה, סיוע לאוכלוסייות חלשות וכדומה.

1546078_10151880025786623_3417291_n
הגילוי הזה הוביל לתובנה שבאותו מטבע נוכל לקנות תפיסת עולם שנייה

כי כשאנו בוחרים פריטים אופנתיים או עיצוביים כלשהם מתקיימת (אם כי לעיתים חבויה מענינו) גם הבחירה של עולם ערכים, וכשאנו לוקחים ולוקחות אחריות על בחירות אלו אנו גם אולי משפיעים על האופן שבו יראו העתיד וסביבת המחייה של ילדינו.

פריטי אקו-שיק הם איכותיים ויש בהם גם יתרונות שימושיים, לרוב הם גם אינם בהכרח הרבה יותר יקרים ואם כולנו נבחר אותם אז תהיה לכך השפעה רחבה יותר על העולם ובדרך זו גם המחירים שלהם יהפכו עם הזמן להיות עוד יותר נגישים לכולם.

מכאן נסללה הדרך להגשמת החלום וכל השאר היסטוריה…

בחינה מדוקדקת וקפדנית של מותגי אקו-שיק הובילה לפתיחת העסק החדש “מדאו אקו-שיק” ולתחילתה של הרפתקאת ייבוא אישי לישראל, של מיטב פריטי העיצוב ואופנה אקולוגיים, של מותגים ידידותיים לסביבה וכאלו בעלי ערכים מוספים של תרומה לקהילה, סחר הוגן ועוד.

MaDeo_074_resize

זה היה רק שאלה של זמן ומקום וכשהם נמצאו, נפתחה חנות הקונספט של מדאו במתחם שוק הפשפשים יפו.

החנות חרתה על דיגלה את ערכי החברה, כאשר הקו המנחה לבחירת כל פריט בה, הוא היותו שילוב יחודי של עיצוב ואופנה עדכנית יחד עם ערכים מוספים התומכים בעולם טוב ויפה יותר, ואספקטים שונים מעולמות האקו-שיק.
החנות מציעה מגוון עשיר של פריטי עיצוב לבית ופריטי אופנה לנשים ומבטיחה לכל לקוח ולקוחה, חווית אקו-שיק אמיתית.

בואו לבקר אותנו בחנות הדגל ונשמח לארח אתכן בעולם האקו-שיק של מדאו : רחוב רבי פנחס 13, שוק הפשפשים יפו. טל: 03-5346342

One thought on “מסע לעולם האקו-שיק

התגובות סגורות.

תפריט נגישות
Instagram